Horse Reality II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mina två hjordar har varit rätt stabila. Upp något betyg här, ner något där, så överlag känner jag att det nog är rätt bra kvalitet i mina pixlar :D
Positivt överraskad över några av mina egenproducerade föl som nu får stjärnor :)
Men det gör det ÄNNU svårare att bestämma vem som ska säljas...
 
Jag är mestadels nöjd såhär ett par dagar efter. Sörjer ett par hästar som var mina favoriter som nu är urdåliga på utställning, men de går bra på tävling så jag får nöja mig med det. Glad också över att en Exmoor hingst jag köpte för ett tag sedan äntligen fick sin stjärna, ett riktigt bra köp. Och min favorithingst av mustangerna är två avkommor från proven, så nu går jag bara och väntar på att det ska komma fler föl :D

Jag läste om kompensation som ska komma också, känns nice! Baserat på hur många dagar man varit medlem, både i dp och pengar. Pengar behöver jag verkligen ingen men dp är alltid välkommet!
 
Och bara för att jag borde sälja av lite hästar nu när fölen snart behöver boxar, så är jag på resande fot och har köpt på mig bla tre helsyskon från foundation i Sydamerika, 2 hingstar och ett sto. Varför? Varför?! Ja, de har leverfuxanlag, vilket jag vill ha in. Ja, jag visste att de borde ha en bra GP och ok exteriör, vilket de hade. Men jag hade ju lika gärna betäckt något av mina ston med ett syskon... SUCK :rofl::banghead::rofl:
 
Är det meningen att man får conformation färdig direkt man fångar en vild häst nu?
Fångade precis en Mustang och den hade redan conformation, som var rent skräp dessutom :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
  • Artikel
Hästnyheter Göteborg Horse Show närmar sig sitt slut. Men helgens stora hopptävling återstår.
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det vankas hästfest i Göteborg. SVT sänder hela helgen från Göteborg Horse Show. I kväll är det dags för de svenska stjärnorna i...
Svar
0
· Visningar
139
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter SMHI har utfärdat gul varning för stormbyar över stora delar av västra Sverige, som riskerar att påverka Gothenburg Horse Show.
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp