Definitivt! Så surt att missa ju.Går ju inte att hålla reda på grejerna annars
Missade precis denna på foundation: https://www.horsereality.com/horses/252746/foal-doe-252746Måste ju vara SW1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Definitivt! Så surt att missa ju.Går ju inte att hålla reda på grejerna annars
Missade precis denna på foundation: https://www.horsereality.com/horses/252746/foal-doe-252746Måste ju vara SW1?
Börjar tro att hon tänker knipa till 00.00Jag väntar nog förresten att lägga ut resten av hingstarna tills jag gett dem några nya chanser att få star och jag hinner uppdatera texten, men om någon mer vill använda någon så hojta till!
Tror de borde begränsa så det var max 5 hästar per person och show. Det är när de tunga showerna tar slut som det laggar. Min unge är nu 5 ggr daychampion i en showDär dog servern igenKänns som att de skulle behöva ta ner sidan igen och ge den lite kärlek...
Haha får du pengar för alla fem DCs? I så fall är det ju bara bra för digTror de borde begränsa så det var max 5 hästar per person och show. Det är när de tunga showerna tar slut som det laggar. Min unge är nu 5 ggr daychampion i en show![]()
Hade hellre fått DPHaha får du pengar för alla fem DCs? I så fall är det ju bara bra för dig![]()
De har lagt ut det för att (förhoppningsvis) minska trycket på utställningarna. Ingen bugg alltså.Ett shireföl har enligt sin sida inte deltagit i någon utställning ännu men ändå så syns conformationen
(Inte så bra siffror ändå så det är inte så viktigt)
De har lagt ut den på alla hästar för att lätta på trycket i showerna. Funkar sisådär alla vill ju ha tillbaka sina stjärnor men det minskar säkert något.Ett shireföl har enligt sin sida inte deltagit i någon utställning ännu men ändå så syns conformationen
Jag döpte honom till Slip More efter föräldrarnaEtt shireföl har enligt sin sida inte deltagit i någon utställning ännu men ändå så syns conformationen