Horseware Rhino Wug, gamla modellen (blått täcke)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Eeiram
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 095
E

Eeiram

Hej!

Säljs fortfarande den gamla modellen av Horseware Rhino Wug, det blåa täcket (tror att det även finns/fanns som grönt)?

/Marie

Sv: Horseware Rhino Wug, gamla modellen (blått täcke)

Frågar igen...

antagligen inte eftersom det inte finns med på horsewares hemsida.

Hej!

Säljs fortfarande den gamla modellen av Horseware Rhino Wug, det blåa täcket (tror att det även finns/fanns som grönt)?

/Marie

Tror nog inte heller d,däremot kan de ju finns nåt återförsäljare med nåt kvar.

En kvinna i mitt stall har ett rhino wug, brunrutigt som hon hade köpt av nån släkting. Jag skulle köpa ett likadant för nån vecka sen så tänkte att jag kunde köpa av henne med. Men när hon i stallet kom med täcket så var det just ett rhino wug 200gram men den gamla gröna fula (enligt mig :D) färgen. Så ytlig som man e så ville jag inte ha det. Har köpt ett brunrutigt nu från hästshopen :banana:

jag vill hellre ha den förra färgen på rhino wug, det gröna med små vita rutor men det verkar ju omöjligt att få tag på. gillar inte det brunrutiga som säljs idag:p matchar inte min häst.

Det blir nog till att ringa runt till alla möjliga återförsäljare med lite mindre omsättning på sina varor! Kolla landets travshopar på Nätet, ibland har de lite lager på Horsewaretäcken.

jag vill hellre ha den förra färgen på rhino wug, det gröna med små vita rutor men det verkar ju omöjligt att få tag på. gillar inte det brunrutiga som säljs idag:p matchar inte min häst.

Ja jag tycker ju det brunrutiga e supersnyggt :love:

Men visst kan jag säkert försöka ordna nummer till den här återförsäljaren jag tänkte köpa av, det fanns ju bara för två veckor sedan. Men tror att hon bara hade ett 140cm kvar, iallafall med 200grams foder.

Kolla Mantorps travshop, de har det grönrutiga på sin hemsida. :p

tack för tipset, ska genast mejla dom och fråga!

kotbullen
tack men min häst behöver 155 på utetäckena så 140 blir nog i minsta laget:p

brukar finnas en del blå och gröna på ebay england och tyskland ffa.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej ni med mer koll än mig! Är på jakt efter ett ca 100g täcke till varmblodstravarn. Mailade S-gård med bilder och fick Rhino som rek... 2
Svar
25
· Visningar
3 393
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 059
Senast: Nepenthe
·
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka