Horze schabrak

Linisen

Trådstartare
Har kollat ¨på dom småquiltade schabraken. Prinz tror jag dom heter. Är det ngn som klämt och känt? Hur är dom i kvalitén?

Sv: Horze schabrak

Har ett Horze Chooze. Likadant som prinze fast det är ett allround. Tycker det är ett helt okej schabrak som har hållit bra hittills. Har inte tvättat det ännu men tycker dom är bra. :)

jag har ett som är ett par år gammalt tycker det har hållit sig förvånatsvärt bra inga spec ändringar utan ser nästan nytt ut.

Jag har ett som är tvättat många gånger och har hållt bra!
Svart med gråkant och gråbrodyr, jättesnyggt till min svarta häst:d

Jag har några såna, de håller jättebra och känns fortfarande bra efter många tvättar :D Och så finns det snygga färger ;)

jag har ett horze schabrak o är ca 3 år gamalt o håller formen o färgen bra ännu ävven efter många tvättar

Jag har ett. Det är mycket bra kvalitet. Har tvättat många gånger men det är fortfarande helt nytt ut.
Dessutom är det ju skitsnyggt också! :)

Har ett sånt, rött med ljus grå kantband. Tyvärr färgar det av sig! Så kantbanden har blivit rosa...:(

Annars är det fina schabrak..

Jag har också ett. Jag blev faktiskt förvånad över hur bra kvaliteten var. Det var ju inte så dyrt så det är mycket schabrak för pengarna.

vill nån länka en bild?? blev sugen när alla sägger ett de är så bra!:D

Jag tycker kvalitén är väldigt bra i förhållande till priset. Men jag tycker inte att det är någon superduper kvalité. Men de är väldigt prisvärda och med det låga priset kan man byta ut dem med jämna mellanrum. Jag är jättenöjd med mina trots allt, även om jag inser att det ena snart kommer att gå ur tiden... Jag tycker dock att de är klart mkt bättre än Hööks, som dessutom är dyrare! Men jämför man med kvalitétsschabraken så står de sig ganska slätt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 018
Senast: Fibusen
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 349
Senast: WildHorse
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 965
Senast: vtok
·
Hundhälsa Nu är det vi, igen...*suck*😔 Vår cocker har fått svullna juver och trycker man så kommer det lite mjölk, (dom är ej röda eller varma...
Svar
12
· Visningar
2 735
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka