Du behöver ju inte göra cykelsadel men tänkte fria knäveck.@Madick såklart!Känns bara lite förbjudet.. Blir ju mycket tyngd som hamnar på bebisbaken då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver ju inte göra cykelsadel men tänkte fria knäveck.@Madick såklart!Känns bara lite förbjudet.. Blir ju mycket tyngd som hamnar på bebisbaken då
Tog de inte båda samtidigt? Det gör de här, mycket smidigt.Då har vi varit å 3månaders kontroll och vaccination. Lilleman är 62cm lång och väger 7055gr så man kan lugnt säga att han börjar bli en liten knubbis
Vaccinationen var jobbigare (för mig) än vad jag trodde. Jag har inga problem med sprutor men det var väldigt jobbigt när han skulle stickas.Första sprutan skrek han vara till och andra sprutan tog det ca 2min innan han lugnade sig så Bastian tog det åtminstone bra.
Nu ligger han i vagnen och sover, sötnosen.
Nej vi har bara en BVC-sköterska i vår by så då går inte det.Tog de inte båda samtidigt? Det gör de här, mycket smidigt.
Hon får väl koordinera sina händer :-)Nej vi har bara en BVC-sköterska i vår by så då går inte det.
Här ger de också en spruta i taget trots att det finns flera sköterskor. Det är inte optimalt men det går ju så fort ändå.Nej vi har bara en BVC-sköterska i vår by så då går inte det.
Här ger det också en i taget. Den andra är ingen höjdare, den svider som tusan.
Inatt har alice sovit hela natten i egen säng! Samt inte ätit mellan 00-07!!! Verkar som om det gjort lite nytta att pappan tog henne i helgen. Hon tvärvägrade ju flaskan då på natten. Hoppas detta är en ihållande trend. Natten innan sov hon till halv fyra i vagnens liggdel sen var hon vaken till fem.... Vi har även återbrukat en gradinkappa och gjort en sjal att knyta upp med en rebozoknut :-) hon somnade där igår när jag lagade mat och skalade potatisVäntar på en riktig som ligger på schenker... Lååång väntan. Dock bara en fyra så får se vad jag kan knyta för något med den
En fyra?Här ger det också en i taget. Den andra är ingen höjdare, den svider som tusan.
Inatt har alice sovit hela natten i egen säng! Samt inte ätit mellan 00-07!!! Verkar som om det gjort lite nytta att pappan tog henne i helgen. Hon tvärvägrade ju flaskan då på natten. Hoppas detta är en ihållande trend. Natten innan sov hon till halv fyra i vagnens liggdel sen var hon vaken till fem.... Vi har även återbrukat en gradinkappa och gjort en sjal att knyta upp med en rebozoknut :-) hon somnade där igår när jag lagade mat och skalade potatisVäntar på en riktig som ligger på schenker... Lååång väntan. Dock bara en fyra så får se vad jag kan knyta för något med den
En fyra är 3,6m lång. Min bästa storlek är fem, 4,2m.En fyra?
Kl
Här ger dom båda sprutorna samtidigt och sockerlösning innan. Allt för att det skall vara så lite obehag som möjligt för bebisen.
Här får de också sockerlösning innanEn fyra?
Kl
Här ger dom båda sprutorna samtidigt och sockerlösning innan. Allt för att det skall vara så lite obehag som möjligt för bebisen.
Här ger man det innan eftersom det smärtlindrarNu smyger jag in i tråden...
Varför ger man sockerlösning? För att det ska vara gott att smaska på under tiden som distrahering?