Haha, många bebisar som har bråttom!Grattis!
...men det var då sjutton vad alla tränger sig i kön![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, många bebisar som har bråttom!Grattis!
...men det var då sjutton vad alla tränger sig i kön![]()
Vad härligt att det går bra för lillan!Allt går bra för oss på neoLillpluttan utvecklas dock fortare än mor sin
vi har fått flytta till ett annat rum där vi får sköta oss mer själva. Hon blir av med den ena apparaten efter den andra. Nu är bara sondmaten och en liten knapp på magen som kontrollerar andningen kvar. Hon ligger dock väldigt stabilt i puls, andning och syresättning så det är bara en trygghetsåtgärd
vi har även börjat prova mata med flaska och hon lär sig mer och mer för varje gång. Vi vill inte använda för lättsugen flaska eftersom jag vill kunna amma sen och risken är att hon då väljer bort amningen. Tyvärr hänger sig mitt höga blodtryck kvar så äter massa medicin. Så får pumpa och slänga maten nu, väldigt ledsamt
En vecka idag![]()
Imorse föddes hon kl 8.22 i vecka 36 +2.
Vi mår bra allihopa och hon är så fantastisk!
Jag har även varit på bb och hämtat en pump mm för att kunna donera mjölk till neonatalavdelningen.
Imorgon är det BVC-besök med läkarkontroll, lillebror blev fem veckor igår!
Grattis!
Grattis!Imorse föddes hon kl 8.22 i vecka 36 +2.
Vi mår bra allihopa och hon är så fantastisk!
Nu @zassoo så är det vi som står på tur!![]()
Jag var hos BM igår, allt ser bra ut förutom då att lilleman inte tänkt bli varken fixerad eller ruckar utan är rörlig och ligger högt fortfarande. Jag var visst likadan så äpplet faller inte långt från trädet.
BM verkar inte vara inne på igångsättning vecka 41 enligt SWEPI studien, så jag får nog kringgå henne om det blir aktuellt. Men vi är nöjda med denna BM och tänkte fortsätta på BVC på samma ställe.![]()
Jag hoppas på det!Ja nu borde det väl vara din tur![]()