Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja sådär säger jag också alltid, typ ”när barnen var små”... Haha i början.... Min bebis är ju bara 5,5 månad så jag är fortfarande i början av min bärkarriär
. Men det är mitt nya nördintresse och jag tycker verkligen att det är superkul och det underlättar livet så otroligt mycket!
Precis samma härHaha, ja sådär säger jag också alltid, typ ”när barnen var små”. För de är ju så himla stora nu.
Vad härligt det låter, har alltid velat testa scoter! Och vilken kontrast, var på stranden utan jacka och tittade på knoppar igårIdag har jag burit i selen, mest hela dagenvi har åkt skoter och haft pimpeltävling ute i strålande sol hela dagen
Lillan somnade i kälken bakom skotern påväg dit och hem. Sen sov hon i selen där större delen av tiden. Tycker selen är skönare och avlastar mer när det är längre stunder som idag. Samt att den är smidigare när man har mycket kläder på sig
![]()
Just det, vill inte ha sådana tallrikar med fack, bara vanligaVad har ni för tallrikar som fäster på Ikeas antilop? Jag köpte en som fäster på bordet men inte på stolens bricka.![]()
Jag köpte en Everyday baby, med fack dock, funkar inteJust det, vill inte ha sådana tallrikar med fack, bara vanliga
Jag har också köpt en som inte fäster. Lite surt, var ju pga fästet jag köpteJag köpte en Everyday baby, med fack dock, funkar inteKollade på Twistshake men hittade inte någonstans vad deras grejer är gjorda av, så vågade inte köpa. Annars verkar ju de sitta bra.
ExaktJag har också köpt en som inte fäster. Lite surt, var ju pga fästet jag köpte![]()
Jag har sett att vissa serverar direkt på brickan, det verkar smidigt!ExaktDen jag köpte fäster, men det är nemas problemas för Tintin att ta loss den...
Jo, det gör vi med ibland men då vill man ju diska brickan ordentligt emellan och det orkar man ju inte alltidJag har sett att vissa serverar direkt på brickan, det verkar smidigt!
Vilken sele har du? Jag får jätteont av de selar jag testat, antingen i axlarna och jag måste dra åt som tusan runt magen för att få avlastningen dit. Tycker det är fantastiskt ändå att det finns möjlighet med bärande för olika kroppar och behov!
Här har lillasyster precis fått suga på en pizzakantNu har Elsa börjat äta, eller smula sönder mat och kasta på golvet. Vi har kört blw-konceptet och det funkar bra! Har serverat banan, avokado, ägg och morot. Så spännande(och kladdigt).
Åh, bra tips, jag ska också testa med ägg! Låter du henne ta det själv och stoppa i munnen? Vi har testat banan, avokado och potatis här, banan och avokado hamnade typ överallt förutom i munnen men potatisen gick ner! Har låtit dem suga på en gurkbit också, det var populärt!Nu har Elsa börjat äta, eller smula sönder mat och kasta på golvet. Vi har kört blw-konceptet och det funkar bra! Har serverat banan, avokado, ägg och morot. Så spännande(och kladdigt).
Ja, jag skar hårdkokta ägg som klyftor.Åh, bra tips, jag ska också testa med ägg! Låter du henne ta det själv och stoppa i munnen? Vi har testat banan, avokado och potatis här, banan och avokado hamnade typ överallt förutom i munnen men potatisen gick ner! Har låtit dem suga på en gurkbit också, det var populärt!