Fem månader

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud så söt!
Jag köpte en från bebelulu på Facebook. Fanns några färdigsydda som det var rabatt på.Låter som det funkar bra! Nån speciell ni testat?
Så himla gullig!!!
Jag längtar också! Mina har en liten plätt med hår precis mitt uppe på huvudet och sedan ingentingSå himla gullig!!!Jag längtar tills min lilla flintis får hår! Har hon haft den kalufsen från att hon föddes?
Så himla gullig!!!Jag längtar tills min lilla flintis får hår! Har hon haft den kalufsen från att hon föddes?
Men lägg av vad gullig!!
Jag tappar fortfarande mängderJag skrev för några sidor sedan att jag inte alls tappar hår.... Jag tar tillbaka det. Ni som höll på med det då, har det slutat?
Ja jag är som en golfen retriever, det ligger hår i drivor. Syns också att det är glest, såklart längst fram. Så dumt att man inte kan tappa det längst in längst bakJag tappar fortfarande mängder, är hår överallt här hemma.
Nope, tappar massor än. Vågar knappt borsta håret, det räcker liksom att dra fingrarna igenom så får jag tussar i händernaJag skrev för några sidor sedan att jag inte alls tappar hår.... Jag tar tillbaka det. Ni som höll på med det då, har det slutat?
Jag skrev för några sidor sedan att jag inte alls tappar hår.... Jag tar tillbaka det. Ni som höll på med det då, har det slutat?
Åh, det ska jag kolla upp! Vad är det för vitaminer du äter?Förresten läst någon som tipsade om en serie från keraste som skulle ha gjort att de tappade mindre... lite sugen på att testa, var framförallt ett serum som skulle vara kanon
Ni som har barn sen tidigare, när börjar man med T-shirt istället för body? Tycker det verkar obekvämt med T-shirt när de kryper men funderar på om man kan ha en sån under hängselbyxor ändå? Blir så himla många knappar vid blöjbyte med både byxor och body.
Åh, det ska jag kolla upp! Vad är det för vitaminer du äter?
Ni som har barn sen tidigare, när börjar man med T-shirt istället för body? Tycker det verkar obekvämt med T-shirt när de kryper men funderar på om man kan ha en sån under hängselbyxor ändå? Blir så himla många knappar vid blöjbyte med både byxor och body.