O
Osthyvel
Vi börjar få en riktigt pigg tjej här hemma så det ska bäras mycket. Så jag hoppas hennes babysitter kommer snart för både selen och sjalen är ju åt fel håll för henne, så hon är inte nöjd i dom 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du fått sova ordentligt idag @Sleepan och att mannen din klarat sig från förkylning! Ska du tillbaka för nån mer kontroll eller igångsättning?
@Emtherlia äntligenstort lycka till nu, hoppas allt går smidigt och att ni snart får gosa bebis!
Här hemma har förvärkarna utökats i bpde intensitet och frekvens de senaste dagarna. Upprepar som ett mantra ”duktig kropp som övar” och svär tyst över att det ska göra ont när det är så många veckor kvar
Bebbot verkar ha lagt sig på tvären och när hon sparkar och sträcker sig gör det så ont att jag måste hålla emot med handen och jag möts varje gång av en envis och bankande liten fot som verkar tycka att jag bråkar med henne. Jag håller emot och hon sparkar för fullt, sen lugnar hon sig och jag släpper, så fort jag släppt drar hon på ett gäng supersparkarFasar för hur ettrig hon kommer va på utsidan vid tanke på hennes framfart hittills i magen
![]()
Åh grattis!!!
Grattis! Vilket litet gos
Vad skönt! Låter som ni hamnat i lite flyt igenJa, jag sov ett par timmar iaf. Känt mig riktigt pigg sen faktiskt
Tror värsta dagen med förkylning var igår, känns så iaf. Och maken verkar kry!
Ska tillbaka imorn för ctg, men känt henne riktigt mycket idag så ska nog vara lugnt!
Hur länge har du kvar till bf?
Åh grattis!
Måste ha gått ganska fort ändå mtp igångsättning? Hoppas allt gick bra i övrigt också!![]()
Grattis! Det är din och min som representerar jättekalufser hittills![]()
Skönt att du fick ett så bra bemötande på efterkontrollen!Jag och lillan har varit på efterkontroll på BB-mottagningen idag, allt väl förutom att hon tappat för mycket i vikt. Jag har kämpat som f-n med amning men det blir liksom inte bra. Trodde det skulle bli skäll (träffade ett par amningsfascister på förlossningen och BB) men sköterskan observerade lite och tipsade lite och sa sen att hon tyckte att vi skulle köra på ersättning (men såklart amma om andan faller på). Så nu kör vi det i ett dygn och väger imorgon eftermiddag igen. Så lättad över att få bra hjälp och stöd framåt! Så mycket enklare att veta rätt mängd och så mycket enklare för oss att dela på arbetet. Så hoppas detta funkar nu!