Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter väldigt jobbigtInte nog med att jag fortfarande är supertrött av att vara gravid, jag har nu åkt på värsta förkylningen med. Fyfan, det var längesen jag var förkyld och jag hade glömt hur pissigt det är. Rekommenderas ej!![]()
Går in i vecka 23 idag och magen har varit så sjukt spänd heeela dagen. Typ som när man ätit 3 portioner för mycket och magen känns som den kommer spricka.
kanske är en tillväxtperiod? Jobbigt dock då det verkligen drar i den när jag står upp, bäst jag vilar extra mycket![]()
Vecka 22 för mig idagKänns som att det går ganska snabbt just nu. Ska covid-vaccinera mig imorgon, känns bra att få det gjort så snabbt som möjligt även om allt blir med lite extra spänning pga graviditeten.
Ja, jag håller med. Jag tycker att vaccin är superbra men som med allt med graviditet blir man (jag) mer fundersam. Men enligt allt logiskt tänkande ska jag ta det22 för mig igår!
Gott med vaccination! Jag ska äntligen träffa min barnmorska idag - 2,5 månad sen sist så det blir bra. Ska diskutera det här med vaccination, men landat i att jag vill ta den nu. Tycker det är en självklarhet att vaccinera mig, men just graviditeten och att de inte rekommenderade det först får mig att tänka en gång till bara.
Skönt att träffa BM! Jag träffade min förra veckan, skönt att bara få stämma av lite.Äntligen barnmorskebesök idag. Skulle egentligen träffa henne först i augusti, och har tid hos en kollega till henne när jag är i v.25 pga semestertider.
Vi bestämde dock att vi tar en avstämning idag efter allt som varit, så det känns bra tycker jag.
Gillar henne verkligen, så blir bra att komma dit en sväng.
Går in i vecka 23 idag och magen har varit så sjukt spänd heeela dagen. Typ som när man ätit 3 portioner för mycket och magen känns som den kommer spricka.
kanske är en tillväxtperiod? Jobbigt dock då det verkligen drar i den när jag står upp, bäst jag vilar extra mycket![]()
Jag börjar bli less på att vara gravid, och har tio veckor kvar
Magen har fått sina första bristningar, jag känner mig tung, är trött, och sonen är inne i en hemsk period där han vrålar så fort det är minsta motgång eller han inte får som han vill.