Höstföräldrar 2023

Lille R närmar sig 1,5 år och är en riktig filur. 80 % av tiden är han ett rent solsken och 20 % är han sur som ättika. Inga mellanlägen! Klättrar på allt och älskar att busa. Ögonen riktigt lyser när han gör något han vet att han inte får :p Han pladdrar konstant, både nonsens och ord som åtminstone föräldrarna förstår. Det funkar fint på förskolan, han blir ledsen vid lämning men det går snabbt över. När blev lille bebisen så här stor?
Funkar fint på förskolan här med, inga som helst problem vid lämning. Men han har haft en konstant rinnande näsa sedan han började i januari och vi har nog vabbat 4-5 gånger redan.
Lillebror är också oftast glad men har börjat bli ordentligt arg, antingen slänger han sig bakåt på golvet och skriker eller så försöker han slå mig. Slå göra han dock inte mot någon annan än mig.

Liknande trådar

R
  • Låst
Gravid - 1år Jag är för otålig för att vänta på att någon annan ska starta en tråd för oss som väntar tillökning till hösten :angel: Hoppas att vi... 2
Svar
27
· Visningar
4 063
Senast: Hedinn
·
R
Gravid - 1år Om allt går som det ska blir vi en till i familjen till hösten :heart Jag har två traumatiska förlossningar i bagaget, så även om det... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 378
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 547
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka