Höstpynta/ inreda hemma

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 3 643

Mirre

Trådstartare
Jag vill få det lite höstigt (kan man skriva så? :p) och fint här hemma, men behöver lite inspiration.
Så hur har ni gjort för att få lite extra höstkänsla inne?

Lägg gärna in bilder också :)

Shoot!

Sv: Höstpynta/ inreda hemma

Dels så sätter jag ljung i balkonglådorna (visserligen inte inne, men ändå).

ljung2011_2.jpg

Sen har jag ett "årstidsfat" som jag höstpimpar. Det får antingen stå till Halloween eller ända till jul, beroende på när jag orkar "pimpa om det". :D

hostfat.jpg

(förra årets fat, detta årets är "in the making" så att säga)

I övrigt blir det inte så mycket. Ser till att ha fler ljus framme bara, och i år har vi dessutom köpt några prydnadspumpor. Ja, just det, jag pimpar ju min Bukeavatar också. :D

Liknande trådar

Hemmet Sitter och planerar nya tapeter i några rum. Svårt att bestämma sig för hur man vill ha det. Ni som har tapeter, kan ni inte lägga ut... 2
Svar
31
· Visningar
1 212
Senast: abc
·
Skola & Jobb Jag ingår i en ledningsgrupp som vid ett tillfälle varje månad gör en team-övning tillsammans, primärt för att vi ska lära känna...
Svar
5
· Visningar
389
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 888
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
894
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck