Hotmailen verkar ha fått virus

Ajda

Trådstartare
Min hotmail skickar ut spam-mail till hela min vänlista hela hela tiden.

Ibland när jag loggar har jag 50-100 mail i min inkorg där det står bla bla delivery failed osv.

Hur ska jag få bort det här? Jag verkar inte vara den enda drabbade för jag får spam mail av några av mina vänner också.

Sv: Hotmailen verkar ha fått virus

scanna datorn? Vi har virusskydd, men det har inte sagt ifrån vad jag vet.

Kör igenom med ett annat program. Hade samma problem och körde superantispyware. Vet ju inte vad som hjälpte, men har inte haft problem efter att jag bytte lösenord och scannade.

Sitter inne på hotmailen och letar febrilt vart man byter lösenord. Men hittar det inte någonstans :confused:

Uppe i högra hörnet under ditt namn finns det Alternativ. Klicka på den och väl fler alternativ :idea:

att byta lösenord på en smittad dator är inte särskillt effektivt.

Det verkar ju vara hotmaillen som är kapad och då funkar det kanske att byta lösenord + scanna datorn.

Nu är lösenordet bytt och datorn scannad (den hittade inget). Får hoppas det hjälpte nu!

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 696
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 859
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan... 2
Svar
33
· Visningar
4 202
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag har de senaste veckorna/månaderna noterat att jag fått rätt mycket spam som går rätt in i min ”prioriterade” inkorg, samtidigt som...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?