Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag är på hinder nr 13. Får nog nöja mig med att inte komma så mycket längre än till hinder 15 i bästa fall ;).

Är glad att jag klarade hindret med poseidons sadel, brukar annars bara vara träns och hästskor man får i eventen och sadlarna går ju inte köpa för sig på svarta marknaden så blir ändå att man köper ett poseidonpaket.

Den där mål 91-hästen är min men hon får självklart låna den om hon lovar att inte döda den utan skicka den vidare till en behövande i bukegänget. Finns det ingen behövande för tillfället ska den till mig, heter Sleipner på svenska howrse. Verkar vara Pride eller Bure som har den nu, kolla med dem. :)

Mål 91 är alltså att köpa en häst som är över 25 år och har 0 färdigheter. :)
Jag har den, men har ressat den till dig :)

kl

jag är på hinder 7 :o Men jag började ju först efter några dagar in på eventet, då jag var bortrest :p

någon som vet vad nästa event blir?

Åh va snällt, hon lovar att inte döda den osv :P

Pride: Min kompis Alili vill gärna låna den om det går, så kan hon ressa till Nizhoni sen (eller någon annan på buke som behöver den) :)
Skriv till henne i spelet :)

Jag är på hinder 10 nu, har missat fruktansvärt mkt klick :o

YES! Jag vann mitt fina lilla Hanosto! :bow:

Genetisk potential Totalt: 839.57 :love:
Denna häst har 32 ypperlighetsstjärnor.

NU kan jag börja komma igång! :d

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:

;):D

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:

;):D

Kolla in hos mig :) har nog någon hannopojke på 846 i alla fall.. Annars kanske det finns någon bättre ute till betäckning.. Heter Fishli där också.

KL

Svårigheten då man ska sätta ut någon häst på salumarknaden och man väljer mellan 3 connemaror där alla har GP på 622. Jag borde sluta vara så otroligt känslosam och sälja någon med 596 istället. :rofl:

Nice! Tycker att det är roligt om man kan stödja varandra! :D:D

Hon lär få så många föl som bara möjligt med olika hingstar! ;)

Föresten, någon som vill sälja åldrandepoäng till mig?

Har 9198 Equus att erbjuda! ;) (Eventuellt något föremål också!)

hahah! :D:D

Nu när jag äntligen har fått tag i ett bra sto efter att ha förlorat den ena försäljningen efter den andra så vill jag ju komma igång FORT! ;)

Och just det, har 4 vänklick om någon vill! :D

Har klickat :-)

Jag är på hinder 14 nu. 33p av 100p.

Nån som kunde hjälpa mig med passköp? Reservera en häst för 123,000kr :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 850
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
411
· Visningar
9 292
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka