Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo, så därför tyckte jag att det var lika bra att ge den till Cruising som har sin guldäpplepäls. Eller att man använder den som byte/säljer. Jag har mina två hannopojkar (Myles & Clive) som har vingar och tycker det räcker med dem. Det positiva är väl att man kan lägga på lite på priset för pegaser ..
Håller med, det är verkligen skittråkigt att vinna i och med att man inte ens kan ge sina egna hästar äpplen heller. Borde kanske sälja iväg spillning också, 3x1799 equus = 5397.
Pride: Brukar titta in till mina gamla och ge dem äpplen ibland sedan har jag en vän vars föl brukar få äpplen då de har lite låg moral i början, men inte mycket mer.
Förr kunde man ge dem till sina egna, då fyllde de någon funktion i alla fall. skulle också vilja sälja av spillning, men det finns en trofé för innehavande av 10000 dito.
Jag kommer aldrig klara av målen och ta mig till trofésidan, så för mig vore det verkligen bäst att sälja av och sätta ut alla mina plutos pergament som finns liggandes!
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...
Trädgård & Växter Nu är i stort sett allt utplanterat på vinst eller förlust.
Zinniorna är pyttesmå. Vet inte hur de vill ha det för att växa på sig. Har...