Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är också på målet att klicka sist på en väns hinder! Och ja, förra gången det begav sig (med pinatan) kom vi fram till att man måste vara den som ger sista poängen innan nivån är avklarad
*kl*
Åååh jag blir så trött just nu, känns som jag har fruktansvärt oflyt och aldrig vinner några tävlingar?! Har ni några bra knep/tips för att vinna tävlingar lättare?
Haha, nu vet jag inte vad du har för pållar, men fulltränade GrPr-pållar som inte ligger alldeles för långt från toppen vinner ju tävlingar väldigt enkelt, speciellt Lussar som man tävlar i hästhoppning
Är det någon som känner till taylortindra på howrse? Kallar sig vuxen spelare som är att lita på, men när hon köpte en Grandprix häst av mig har hon fortfarande efter en timme inte ressat några av föremålen hon lovade mig.
ingen jag känner till, men kanske ge henne ett snällt påminnande i ett PM kanske? Annars är det inte så mycket att göra, howrse stödjer inte såna byten om det skulle gå fel
day - Har du hannosar du vill bluppa så tar dem (oftast) mest segrar i fälttävlan
Och angående taylortindra så skulle jag inte lita på henne - ett hett tips! Har varit mycket strul och krångel när det gäller just den spelaren tyvärr och om hon är vuxen? Tveksamt..
Härligt Jag började faktiskt undra innan idag om den inte skulle få det snart Vill du ändå att jag ska anmäla pållar ett tag till? Jag skulle iaf behöva lite hjälp iaf ett tag till om du har lust?
Det har gått så sjukt segt på slutet, prestigen har ökat med typ 0,2/tävling... Du får gärn fortsätta anmäla om du vill, jag anmäler till din så ofta det går
Jag tror att vi får samarbeta allihop på "sista klicket" målet. Om alla skriver här när de har två klick kvar och så måste vi kolla här när det börja närma sig. Så får vi skriva att jag tar Lilys sista klick t.ex. och så får de två personerna samarbeta. Så att inte nån tar sista klicket som inte behöver det liksom
Vad tror ni om det?
Jao, jag sparar mitt sista vänklick så kan någon av er hjälpa mig i em/kväll! Har just nu 35/40 poäng på hinder nr 8 och enligt mina beräkningar så har jag 39/40 efter 16.00-klicket.
Trädgård & Växter Tillägg: mina äppelträd brukar vara riktiga vartannatårsträd. Tycker dock det blivit mer jämnt sedan jag börjat vårgödsla den varje år