Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har också en vit en från nordanvind med 615 i GP, han tjänstgör medans mina bebisar med bättre i GP ska tränas upp. Dock så har ingen besvärat sig med att ge stackaren ett namn ..
På tal om bytesplatsen, vissa erbjudna byten där alltså .. Apollos lyra eller en akilles häl mot en f-sten, pandoras ask mot medusas blod och helios stråle för hera-paketet. Ibland så blir jag så uppspelt över att jag tror att folk vill göra helt konstiga affärer (som är bra för mig), men sedan ser jag att det de erbjuder är det jag trodde de ville ha ..
Har precis kommit till hinder nr 19, men så har jag använt några pass också. Gillar inte riktigt det här med att man ska donera till Ow... Det blir ju pengar som bara försvinner.
var och kollade på passidan.. stämmer det verkligen att 10 pass kostar 100kr, medans 20 pass kostar 230kr?
Har dem inte räknat lite fel på det.. man brukar ju få "rabatt" om man köper fler på en gång, exempelvis 20st pass för 180 - inte betalar man mer, för då köper man ju inte den bunten?
Har precis börjat spela (igår) och det verkar ju riktigt kul!
Det verkar som jag behöver vänner för att klara mina mål. Om någon vill bli vän med mig på spelet heter jag tigerflicka även där.