Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

betyder det att du kper en häst av mig fr massa pengar? Isf ställer jag gärna upp ;)

Har ressat Sune åt Singer nu..

Det finns ingen som kan tänka sig att låna ut en häst som förbrukar 15 i energi i galopp löpen till mig för att klara av målet på skattjakten..?

Senast ändrad:

Duger 15,2?

Jag har en du kan låna. Men han har slut på energi idag så du får åldra honom lite grann :).

Sune är köpt och tillbaka ressad till beckaneesen :)

Nizhonis mål91 häst är tillbakaressad med :)

Tack fr lånet! :bow:

Super snällt han klarade av målet direkt åt mig. Han har hittat täcke och schabrak i sin box med ressar tillbaka honom direkt till dig.

tack igen.. :bow:

*kl*

Håller på att bluppa 3 hästar nu, segt kan jag lova :o
Vilket hinder är ni alla på? :)

Föresten, skrev tidigare och frågade om det var någon som hade en häst över 25 med = färdigheter, en vän som letar och hittills har hon inte fått tag i någon. Hittade en som säljer för typ 5-6pass, vilket hon kände inte är så kul att behöva lägga för ett mål.
Alili heter hon i spelet, så har ni någon/känner någon med en skicka gärna ett meddelande till henne om ni kan tänka er låna ut :)
Vet inte om det är det som är mål 91 häst ni pratade om?

Den där mål 91-hästen är min men hon får självklart låna den om hon lovar att inte döda den utan skicka den vidare till en behövande i bukegänget. Finns det ingen behövande för tillfället ska den till mig, heter Sleipner på svenska howrse. Verkar vara Pride eller Bure som har den nu, kolla med dem. :)

Mål 91 är alltså att köpa en häst som är över 25 år och har 0 färdigheter. :)

Tack för alla nya spelvänner!
När jag läser era meddelanden till varandra låter det som grekiska, men jag kommer väl in i det mer.
Kommer säkert massa frågor! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 855
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 324
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur