Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Heter hon så på howrse då? Löser givetvis det isf :)

Lily: Jag skall hjälpa dig! Men vill du helst ha en shettis eller fullblod?

Skrev precis till henne och hon hade löst det själv :) Men tack ändå!

Tack Vogue för sadeln :P

Hehe nu blev det snurrigt här!

Jag vill alltså ha en "skithäst" pga att jag vill ha pengarna tillbaka :-)

det kan jag göra :)

Lily, jag har inte ressat ån till dig, så ta monimakers om du vill :) Annars kan jag ressa en skräphäst!

TACK!! :laugh:

Nu är hon lite ung och inte klar för fölisar, men är det någon här som har en riktigt snygg Hanohingst med HÖGA värden som vill träffas för en romantisk date? :rofl:

;):D

Jag har två. :angel: Den ena har 846 i gp (blup 98) och den andra 847 (blup 100). Båda har 32 y-stjärnor.

Lily, ett tips när du svarar är att du trycker på "snabb-svar" eller de andra knapparna på det inlägg du faktiskt svarar på :) För om du tittar på dina senaste inlägg så har du svarat till mig på monimakers knapp och tvärt om (det syns längs upp till vänster i inlägget vem man svarade på) :idea:

köpt tillbaka :)

Tycker för övrigt det är lite mysigt det här att man köper varandras skräphästar :p Man vet aldrig vad man får :D

kl

:bump: Lyckades med att fda upp en enhrning på andra försöket :D Hästarna är tillbakaressade zassoo :bow: tack för lånte :bow:

Den ligger ute på offentliga betäckningar, Romanov 847 32 y heter han.
Men du kan få buke-rabatt. :p

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
408
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
264
· Visningar
18 852
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 303
Senast: pepp
·
Fritid På måndag förmiddag ska jag ta mig från Torsby till Grövelsjön. Finns det någon egentlig nackdel att ta sig dit via Norge? Vägen är ett... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka