Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet hur många poäng man får i varje y-horn? Tänker hur många det krävs för att få jorden? Har en drös på lager, men har inte lust att slösa dem om det är så att det ändå är kört.
känns som jag kommer ge upp detta eventet, kommer vara borta hela dagen idag och går miste om mycket poäng. Lite surt då jag använt mig av yhorn och pass för att få poäng.
Det är lite tråkigt dock med såna här event där man praktiskt taget måste vara hemma 24/7 och/eller lägga ut pass och andra saker för att överhuvudtaget klara det :/
nej ingen mening, måste vinna ett x antal tävlingar för att få 200p eller vad det var. De poäng jag kommer samla på mig innan dem, försvinner ju, så. :/
Om det är någon som har bra hästar och har lust, så får ni gärna delta i mina tävlingar. Jag försöker få upp alla till 75%, men än så länge är det bara dressyrtävlingen som har kommit över.
Mitt ridcenter heter Solstrålens Ridcenter, om ni vill hjälpa till.
Hur mycket kostar pass i riktiga pengar? Har funderat på det ett tag.. Är det inte allt för dyrt så funderar jag på att slå till om jag får ett x10-passufo snart igen
Hästmänniskan Jättesvårt att säga.
Sen beror det ju också på priset och din egen känsla.
Är du beredd att sälja om han visar en helt annan sida?
Det...