Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, om du vill får han gärna stå i mitt center. Men som vanligt dressyren måste minst fetas och träna honom helst till färdighetsgränsen iaf (1180) samma dag som han inackorderas. Vill du ha boxen idag isf?
Äsch, jag hade hoppats på något annat än lotteriet faktiskt.
dkl
Jag har skickat lotter till alla på min vänlista utom Sleipner, för du hade fullt. Men det kommer! Om jag inte är vän med någon så lägg gärna till mig, Linta
Äh, jag som är ganska ny är glad att det kommer mycket event nu, behöver alltid sm föremål. ^^ Dock tycker jag pass-vinsten är lite liten. 3 pass? Brukar det inte vara 10?
Tråkigt med ett nytt lotteri, men samtidigt tur att det bara är solsystemhästar i det för då behöver jag inte lägga ner någon energi på detta event.
Självklart ger jag ändå lotter till alla vänner som ger lotter till mig. Har börjat beta av listan med bukefalister, de flesta har nog fått en lott nu och ni andra får en lite senare.
Om det finns några bukefalister här som inte ännu är vän med mig, lägg till Sleipner på howrse så får ni också lotter av mig.
Hästmänniskan En månad är ju inte lång tid om man tänker på avslitna muskler med mera. Låt det ta tid!
Har gått kurs i centrerad ridning för Anne och...