Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som har några 5e element som ligger och skräpar? Jag köper dem gärna, jag ger två pass och 100 000 equus per element. Reservera elementen som gåva på bytesplatsen och en häst för priset.
Jag har två st 5:e element om du fortfarande är intresserad? orkar aldrig placera ut dem på hästarna, de blir så fula då. Jag fixar gåvorna och hästen i morgon när jag vaknar om det är ok?
Japp! Antar att det hakade upp sig någonstans. De fick det högre tack och lov, den ena fick exakt samma som hingsten och den andra lite högre, mamman hade lägre ändå. Hade varit surt om jag inte hade vunnit någonting på en hel generation.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Kläder & Bli fin För ungefär tio år sedan hade Le Creuset under en tid rosa föremål i sortimentet. Det var en av orsakerna till, att jag började tänka...