Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag satsar aldrig helhjärtat på sådana här bevingade hästar-event utan jag tar det jag får. Har blupat mitt nya franska travsto så jag vann den där det krävs att man tävlar, så bland annat en f-sten.
Hej! Var ett tag sen man var här inne nu. Har inte haft tid o lust att spela så ofta men har gått in då o då o fixat lite.
Tar gärna emot gratulationer nu :-)
Är det ens värt att inhandla y-horn för tillfället om man inte satsar på eventet? Alla event som lockar med "extra hjälp" i y-hornen tycker jag verkar stjälpa kvalitén på resterande gåvor i hornet så otroligt att jag funderar på att sitta kall fram tills eventet är över.
Däremot så är det ju sannerligen svårt att ha ett sådant horn utan att vara där och öppna det.
Det gör inte jag men ser till att få alla saker man kan få.
Fick en hel del på den internationella sidan och det är jag nöjd med. Behöver ingen mer gudomlig häst så mycket. Jag har redan två
Hur funkar det egentligen med de kringflackande hästarna. Får man 1gåva/häst eller alla de gåvorna som de kan komma med eller hur funkar det? Måste man gör nåt när man har fått hem dem?
.. Och skulle någon vilja hjälpa mig med passköp och ressa två hästar för 1 489 000? Gärna skräphästar som inte behöver skickas igen då jag inte sitter alltför mycket vid datorn.
Om det är någon här som har en Irish hunter-hingst med lite högre GP - runt 380 och uppåt men gärna så högt som möjligt - som de kan tänka sig att erbjuda en betäckning med så betalar jag gärna full avgift för det. Jag har även någon molntapp/Artemis pil som jag skulle kunna tänka mig att slänga med i en bytesaffär. (Reserverar då som gåva efter att betäckningen är gjord.)
Jag vet att man gärna sparar de bra hingstarna till sig själv, men jag tänkte att det kan vara värt ett försök.