Howrsetråden, den nionde

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Nizhoni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 051
  • Visningar Visningar 139 169
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Hej på er!

Har börjat spela howrse igen, efter ett uppehåll på typ 100 dagar! ^^
Nu jäklar... ;)

/troyeblemaker

Kan någon vänlig själ hjälpa mig med passköp och ressa två hästar för 1 570 000 equus? :) O'Hara heter jag på Howrse.

Tack! Har reserverat två skräphästar åt dig. Gör vad du vill med dem. ;)
Är detta hästar som du vill ha tillbaka?

kl

Fördömda sanddynerna är ju borta :eek: Skulle de inte vara till den 4e?
Nåja då slipper man ju spela det mer. :D

KL

Yaaay lotteri på ingång :) Lägg till Fishli om ni är aktiva och vill byta lotter..

Jag som alltid skaffar massor av lotter och slösar pengar och aldrig får nåt riktigt bra. Få se om jag lyckas hålla mig bättre denna gång :p

kl
Har precis börjat spela så jag hoppar in här! Heter Ascot om någon vänlig själ vill lägga till mig som vän :D

Jag lägger också till dig, Linta även där :)

kl
Jag vill hemskt gärna ha lotter, har själv skickat till alla som i min lista som inte har fullt, och som har varit inloggade den senaste månaden. :p

Lägger till dej med =) Thule där

kl
Har rensat i vänlistan, så nu är det bara folk som vart inloggade de senaste 14dagarna med, och dom alla har snart fått lotter =) Bara några kvar som har haft fullt varje gång.
Tänker absolut inte lägga ett enda pass på detta event, fortfarande grinig från förra :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
415
Senast: Hermelin
·
Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁 12 13 14
Svar
266
· Visningar
19 042
Senast: Asko
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar... 19 20 21
Svar
412
· Visningar
9 381
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 613

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka