Heter Thule där@Trott Vad heter du på howrse?
aveln har jag helt gett upp, vilket är lite tråkigt, ledde ju bra länge med mina knabstruper eh men nu är många om mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heter Thule där@Trott Vad heter du på howrse?
Då ansluter jag mig till tråden!Har haft howrse ett par år men på andra konton, och nu har jag börjat spela seriöst igen. Lägg gärna till mig som vän, Swei heter jag på svenska sidan.
Har en liten fundering dock.. Då och då så glömmer jag bort att kolla på hästarnas energi när jag tränar dom..Och det kan ju gå ganska illa, iaf om man redan har klappat, gett morot, vatten osv. Så nu står jag med en häst med 4% i energi, kl är 21 och det finns inget mer jag kan ge än en svart orkide för att få upp energin. Men har inte lust att lägga pass på det bara för att jag har klantat mig igen. Så hur stor är chansen att hästen inte dör trots att den bäddas ner med så lite energi?
Kommer den med största sannolikhet dö eller kan den klara sig?
Nu var det ett tag sen jag var på howrse, men jag har för mig om hästen har under 10% energi så dör den. Över 10% så mår den "bara" dåligt. Bästa vore att byta till dig en svart orkidé på bytesplatsen, eller be någon vän skicka en orkidé (om du inte har någon på lager). Tycker man har såna i överflöd efter alla tävlingar och lotterier mm.(borde vara relativt enkelt och billigt att få tag på en, om man inte vill spendera pass)
Men så klantigt bara, att ge hästen allt som ger energi och sen träna lite till utan att hålla koll på hur mycket energi som går åt... Och inte första gången det händer mig..![]()
Jag med!Jag vann en lipizzanerhingst!![]()
Ge den en Akilles häl så behöver du inte bekymra dig om sånt.Men så klantigt bara, att ge hästen allt som ger energi och sen träna lite till utan att hålla koll på hur mycket energi som går åt... Och inte första gången det händer mig..![]()
Och är det någon som har fått pass via Fyber-erbjudanden? Verkar ju väldigt smidigt att få gratis pass bara genom att fylla i lite uppgifter eller delta i en undersökning men blir lite osäker när man måste skriva in adress, mobilnr osv..![]()
Håller med, det blir för mycket nytt att sätta sig in i.Jag funderar på att sluta spela, ta bort kontot helt, för tycker det verkar så komplicerat att spela nu efter alla ändringar.![]()
Fast det känns lite trist att ge upp reserven och alla SM föremål.Håller med, det blir för mycket nytt att sätta sig in i.
Ah det verkar som att det kostar pass med personal nu? Och man kan väl inte längre vara anställd på ett ridcenter? Eller har jag missat det? Allt är såå annorlunda från när jag spelade, känns som att de vill krama ut ännu mer pengar ur sina spelare.Jag läste något om att man ska börja betala anställda på centret med pass?! Någon skrev att det skulle kosta 11 pass i månaden. Vet inte om det stämmer, var någon i forumet som skrivit det.
Jag vet inte riktigt, jag har inte orkat läsa om uppdateringarna. Går bara in och sår, skördar och sköter boxarna nån gång i veckan.Ah det verkar som att det kostar pass med personal nu? Och man kan väl inte längre vara anställd på ett ridcenter? Eller har jag missat det? Allt är såå annorlunda från när jag spelade, känns som att de vill krama ut ännu mer pengar ur sina spelare.