Howrsetråden, nummer 10!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 418
  • Visningar Visningar 31 191
@Trott Vad heter du på howrse?
Heter Thule där :) va in en sväng här om dagen, stackars mina inakorderade, varken ängar eller boxar mådde bra :/ får försöka in lite oftare.
aveln har jag helt gett upp, vilket är lite tråkigt, ledde ju bra länge med mina knabstruper eh men nu är många om mig.

Jag har inte varit inne på howrse på jätte länge men har börjat logga in nu igen! Tar ett tag att komma igång dock, alla sina gamla bra hästar är inte så bra längre haha! :P
Folk får mera en gärna lägga till mig och vara lite sociala! Golden Run heter jag där :D
Har även 2 stycken hestias gåva om någon vill köpa. Går ju ej att sälja på byte så tänkte kolla här! Har inga planer på eh upf själv så lika bra att dem kmr till nytta :D

Hej! Jag undrar om någon vänlig person kan hjälpa mig att logga in via delat konto under ca 3-4 veckor i December/Januari? Det räcker bara att logga in en gång per dag, behöver inte väcka någon häst. Bara viktigt att logga in eftersom jag ligger på plats nr 3 på antal tjänstgöringsdagar (heter Nostie på howrse.se) och vill ogärna bli av med platsen när jag åker på semester...

Då ansluter jag mig till tråden! :) Har haft howrse ett par år men på andra konton, och nu har jag börjat spela seriöst igen. Lägg gärna till mig som vän, Swei heter jag på svenska sidan.

Har en liten fundering dock.. Då och då så glömmer jag bort att kolla på hästarnas energi när jag tränar dom.. :angel: Och det kan ju gå ganska illa, iaf om man redan har klappat, gett morot, vatten osv. Så nu står jag med en häst med 4% i energi, kl är 21 och det finns inget mer jag kan ge än en svart orkide för att få upp energin. Men har inte lust att lägga pass på det bara för att jag har klantat mig igen. Så hur stor är chansen att hästen inte dör trots att den bäddas ner med så lite energi? :crazy: Kommer den med största sannolikhet dö eller kan den klara sig?

Då ansluter jag mig till tråden! :) Har haft howrse ett par år men på andra konton, och nu har jag börjat spela seriöst igen. Lägg gärna till mig som vän, Swei heter jag på svenska sidan.

Har en liten fundering dock.. Då och då så glömmer jag bort att kolla på hästarnas energi när jag tränar dom.. :angel: Och det kan ju gå ganska illa, iaf om man redan har klappat, gett morot, vatten osv. Så nu står jag med en häst med 4% i energi, kl är 21 och det finns inget mer jag kan ge än en svart orkide för att få upp energin. Men har inte lust att lägga pass på det bara för att jag har klantat mig igen. Så hur stor är chansen att hästen inte dör trots att den bäddas ner med så lite energi? :crazy: Kommer den med största sannolikhet dö eller kan den klara sig?

Nu var det ett tag sen jag var på howrse, men jag har för mig om hästen har under 10% energi så dör den. Över 10% så mår den "bara" dåligt. Bästa vore att byta till dig en svart orkidé på bytesplatsen, eller be någon vän skicka en orkidé (om du inte har någon på lager). Tycker man har såna i överflöd efter alla tävlingar och lotterier mm. :p (borde vara relativt enkelt och billigt att få tag på en, om man inte vill spendera pass)

Nu var det ett tag sen jag var på howrse, men jag har för mig om hästen har under 10% energi så dör den. Över 10% så mår den "bara" dåligt. Bästa vore att byta till dig en svart orkidé på bytesplatsen, eller be någon vän skicka en orkidé (om du inte har någon på lager). Tycker man har såna i överflöd efter alla tävlingar och lotterier mm. :p (borde vara relativt enkelt och billigt att få tag på en, om man inte vill spendera pass)

Var en snäll vän som skickade en till mig, så det löste sig. Jag hade bytt bort alla mina svarta orkidéer, tänkte att dom behöver jag ju aldrig använda... :angel:

Men så klantigt bara, att ge hästen allt som ger energi och sen träna lite till utan att hålla koll på hur mycket energi som går åt... Och inte första gången det händer mig.. :banghead:

Jag vann en till lipizzanerhingst!
Är bara så segt att blupa dem, kommer oftast bara tvåa eller trea i tävlingarna om de blir placerade. Vad gör jag för fel? :( Det är mellan 0 och 30 i svårighet i tävlingarna. Om jag tränar dem för mycket blir ju svårighetsnivån för hög.

Någon som har koll på hur många växthus man kan ha? Hade för mig att man bara kunde ha ett, men såg nu att man kan köpa växthus för pass också, kan man alltså ha flera? :)

Och är det någon som har fått pass via Fyber-erbjudanden? Verkar ju väldigt smidigt att få gratis pass bara genom att fylla i lite uppgifter eller delta i en undersökning men blir lite osäker när man måste skriva in adress, mobilnr osv.. :down:

Och är det någon som har fått pass via Fyber-erbjudanden? Verkar ju väldigt smidigt att få gratis pass bara genom att fylla i lite uppgifter eller delta i en undersökning men blir lite osäker när man måste skriva in adress, mobilnr osv.. :down:

På undersökningarna kan man ibland få pass och ibland inte av nån anledning. Jag har fått av både undersökningar och spel (men tänk på att på spel måste manspela upp till en viss nivå för att få ut passen). På undersökningarna så räkna med att försäljare kommer ringa *hej du gjorde nyligen en undersökning bla bla...* och titta i "jag accepeterar villkoren" delen, brukar vara rutor längst ner man kan kryssa ur annars delar dom ens uppgifter till flera andra :)

Jag funderar på att sluta spela, ta bort kontot helt, för tycker det verkar så komplicerat att spela nu efter alla ändringar. :(

Jag läste något om att man ska börja betala anställda på centret med pass?! Någon skrev att det skulle kosta 11 pass i månaden. Vet inte om det stämmer, var någon i forumet som skrivit det.

Hej, märkte inte att det fanns en sån här tråd så jag råkade skapa en ny. Men är det några som fortfarande spelar? Har precis börjat igen, heter Marengo där. Tidigare hade jag ett konto som födde upp spanska hästar och jag hade hästar med topp-GPn men sedan råkade jag lägga ut en jättebra hingst till avel vilket ledde till att ALLA fick samma GP som mina bästa hästar. Så jävla osmart. Och nu är det svårt att komma ifatt eliten, men jag ska försöka haha. Ni får gärna lägga till mig! :)

Jag läste något om att man ska börja betala anställda på centret med pass?! Någon skrev att det skulle kosta 11 pass i månaden. Vet inte om det stämmer, var någon i forumet som skrivit det.
Ah det verkar som att det kostar pass med personal nu? Och man kan väl inte längre vara anställd på ett ridcenter? Eller har jag missat det? Allt är såå annorlunda från när jag spelade, känns som att de vill krama ut ännu mer pengar ur sina spelare.

Ah det verkar som att det kostar pass med personal nu? Och man kan väl inte längre vara anställd på ett ridcenter? Eller har jag missat det? Allt är såå annorlunda från när jag spelade, känns som att de vill krama ut ännu mer pengar ur sina spelare.
Jag vet inte riktigt, jag har inte orkat läsa om uppdateringarna. Går bara in och sår, skördar och sköter boxarna nån gång i veckan.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka