Howrsetråden, nummer 10!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 418
  • Visningar Visningar 31 191
Är det nån som spelar som vill ha lite SM föremål? Har en hel hög såg jag nu när jag loggade in. Kommer inte spela nåt mer och trist om det går till spillo.
Åh herregud vad snällt. Har du några yhorn kvar? Och Hera-paket? Plutos pergament? Harmonipaket?
Jag vill gärna ha något/några av ovanstående, beroende av vad du har kvar. Allra helst Harmonipaket dock. Jag heter Marengo på howrse, kommer sitta klistrad vid datorn på måndag om du har lust att ge något till mig hihi :D

Senast ändrad:
Åh herregud vad snällt. Har du några yhorn kvar? Och Hera-paket? Plutos pergament? Harmonipaket?
Jag vill gärna ha något/några av ovanstående, beroende av vad du har kvar. Allra helst Harmonipaket dock. Jag heter Marengo på howrse, kommer sitta klistrad vid datorn på måndag om du har lust att ge något till mig hihi :D
Fixar lite nästa vecka ;)

Taaaack på förhand!!!

Är det någon som vet om man får länka forum och så här inne? Jag har nämligen skapat ett forum för Howrse på en känd forumsajt, men vet inte om jag får posta länken hehe :)
Nej man får inte länka till andra forum...iaf så fick man inte det förut.

Kan man få tag på ÅP på något sätt, förutom pass eller diamanter? Vill göra klart målet "vinna 3 tävlingar" i Utmaningen men har inga ÅP kvar haha...

Kan man få tag på ÅP på något sätt, förutom pass eller diamanter? Vill göra klart målet "vinna 3 tävlingar" i Utmaningen men har inga ÅP kvar haha...

Om du inte har tagit hand om alla dina hästar ännu, finns det en chans att dom hittar ÅP åt dig när dom vaknar.
Annars kan du få ÅP som gåva från vänner.

Har lagt ut fler gåvor nu till er som önskat (samt ett y-horn till dig @Trott - tänkte inte på att jag kunde ge fler på en gång förra gången :p)

Om du inte har tagit hand om alla dina hästar ännu, finns det en chans att dom hittar ÅP åt dig när dom vaknar.
Annars kan du få ÅP som gåva från vänner.
Har redan gjort det, men fick ett ÅP från ett UFO nu hehe så det var ju tur. Om det är någon av er som har massor av ÅP kanske ni kan tänka er att byta mot något, typ betäckning av valfri hingst för 500e eller något sånt..

Har lagt ut fler gåvor nu till er som önskat (samt ett y-horn till dig @Trott - tänkte inte på att jag kunde ge fler på en gång förra gången :p)
Tackar!!! :D

Alltså åh måste vinna en tävling till men bara för det är det helt omöjligt haha. Och alla andra verkar också tänka som jag för det är massooor av bra hästar anmälda

Har redan gjort det, men fick ett ÅP från ett UFO nu hehe så det var ju tur. Om det är någon av er som har massor av ÅP kanske ni kan tänka er att byta mot något, typ betäckning av valfri hingst för 500e eller något sånt..
Jag har rätt många tror jag, så du kan få av mig, behöver inget i utbyte. Visst var det Marengo du hette? Jag heter Samara, skickar vänförfrågan! :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka