Howrsetråden, nummer 10!

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Mirtai
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 418
  • Visningar Visningar 31 191
Jag har förresten en fråga! Hur funkar uppdragen nu? Jag hittar ingen knapp för det. För var det inte så för ett tag sedan, att man kunde göra vissa grejer på spelet för att få saker??

Nu var jag tvungen logga in i spelet, inte gjort det på typ en månad...

"Anställda finns tillgängliga genom kontrakt; 1-månadskontrakt som kan köpas för 1
pass eller 10 diamanter. Det finns 11 olika typer av anställda som påverkar olika delar av ditt
ridcenter
för att göra livet lättare, förbättra skörden eller sänka kostnaderna." :confused::eek:

Förmodligen, spelet blir bara krångligare och krångligare, och dyrare! Jag överväger flera gånger om jag ska avsluta det hela, men har ju många gudomliga och massa sm-föremål... Vill ju verkligen inte "kasta pengarna i sjön" genom att avsluta det hela :p

"Anställda finns tillgängliga genom kontrakt; 1-månadskontrakt som kan köpas för 1
pass eller 10 diamanter. Det finns 11 olika typer av anställda som påverkar olika delar av ditt
ridcenter
för att göra livet lättare, förbättra skörden eller sänka kostnaderna." :confused::eek:
:banghead: Man sänker inte kostnaden för egna plånboken i alla fall!

Mitt spelande kommer nog gå i graven med senaste uppdateringarna. Krångligt och dyrt, var det ja. Trist!

Har inte spelat Howrse sen förra året nån gång. Känns som om det inte gör nåt. Har inte lagt pengar på pass heller så förlorar inget.

Jag blev tvungen att logga in för några dagar sedan, hade inte gjort det på flera månader.
Jag undrar vad det är som har blivit krångligare och dyrare? Jag minns knappt hur sidan såg ut innan alla uppdateringar. :o

Är det nån som spelar som vill ha lite SM föremål? Har en hel hög såg jag nu när jag loggade in. Kommer inte spela nåt mer och trist om det går till spillo.

Ymnighetshorn
x 4

Molntapp
x 14

Filotes klapp
x 12

Filosofens sten
x 5

Morfeus armar
x 5

Kronostimer
x 2

Zeus blixt
x 22

Fruktbarhetstrollspö
x 16

Afrodites tårar
x 4

Herapaketet
x 3

Hestias gåva
x 2

Artemis pil
x 1

Helios stråle
x 30

Medusas blod
x 23

Apollos lyra
x 13

Guldäpple
x 8

Harmonipaket
x 7

Det 5:e Elementet
x 1

Pandoras ask
x 52

Krösus gåva
x 23

Plutos pergament
x 23

Ungdomens vatten
x 21

Akilles häl
x 19

Svart orkidé
x 8

Poseidon-paketet
x 7

Bonuspaket
x 3

Hypnos täcke
x 1

Jag har förresten en fråga! Hur funkar uppdragen nu? Jag hittar ingen knapp för det. För var det inte så för ett tag sedan, att man kunde göra vissa grejer på spelet för att få saker??
Jag har inte varit inne där så mycket men uppdragen kom väl i perioder? De kanske inte kör dem just nu bara.

Är det nån som spelar som vill ha lite SM föremål? Har en hel hög såg jag nu när jag loggade in. Kommer inte spela nåt mer och trist om det går till spillo.

Ymnighetshorn
x 4

Molntapp
x 14

Filotes klapp
x 12

Filosofens sten
x 5

Morfeus armar
x 5

Kronostimer
x 2

Zeus blixt
x 22

Fruktbarhetstrollspö
x 16

Afrodites tårar
x 4

Herapaketet
x 3

Hestias gåva
x 2

Artemis pil
x 1

Helios stråle
x 30

Medusas blod
x 23

Apollos lyra
x 13

Guldäpple
x 8

Harmonipaket
x 7

Det 5:e Elementet
x 1

Pandoras ask
x 52

Krösus gåva
x 23

Plutos pergament
x 23

Ungdomens vatten
x 21

Akilles häl
x 19

Svart orkidé
x 8

Poseidon-paketet
x 7

Bonuspaket
x 3

Hypnos täcke
x 1
Jag tar gärna ett par yhorn :) Thule på howrse :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka