• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 826
G

glee

Jag vill lägga in ord som gör att man kan hitta min hemsida genom att söka på t.ex. google.. Meta-taggar, heter det så?
Hur skriver jag dem?

Sv: Html

ga in o kolla pa menyn i din browser, dvs tom nar du ar har pa buke, te x, ga till 'visa' i menyn, sedan 'kalla', o dar star far du da ett exempel pa var o hur du skriver in dina meta-taggar ;)

Sv: Html

Här kan du få hjälp med att göra metataggar att lägga in.
http://www.stjarnrummet.com/metagenerator/
Vissa sökmotorer söker dock på text på dina sidor och toppdomäner vilket jag har lagt märke till då jag först hade gratissidor och sedan egen domän. När jag skaffade eget domännamn tog det nämligen inte lång tid att komma in i sökmotorerna medans det kunde ta mycket lång tid om den istället låg på "gratis" sidor även om jag med gratisdomänen "ansökte" om att få bli inlagd medans jag inte gjort så när jag har haft mitt toppdomännamn.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 655
Senast: Happimess
·
Kultur Specifikt är jag ute efter mindre summor för att t.ex. ha råd med att åka på och söka i arkiven. Jag hittar mest superpopulära...
Svar
2
· Visningar
316
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
7 290
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Mina Google-skills är otillräckliga. Igår kväll fick jag notiser om att en vän/bekant hade lämnat flera gruppchattar som jag är med i...
Svar
6
· Visningar
528
Senast: Masqueradee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka