Hud/hårförändring...

Nikkobus

Trådstartare
Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips...
0C610A5A-5FC1-47A3-BF9A-0E2FC7557C33.jpeg
 
Hej!

Ville kolla om någon sett eller vet vad detta kan vara? Se bild (har fått salva Betnovat av vet men det hjälpte inte). Kliar inte, påverkas inte av det men...
Jag ska ta dialog igen med vet, men tänkte kolla om någon här vet/har tips... Visa bifogad fil 17451
Svårt att se mer än att det är hårlöst. Om jag såg hästen så där utan vidare information hade jag gissat på antingen någon form av skada där pälsen lossnat eller svamp.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
550
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
500
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: FUNNY
·
Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp