Bukefalos 28 år!

Hund 2004/Stora Stockholm

Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska ner och titta på Samojederna på lördagen. Sen blir det väl att man gör av med "lite" pengar på saker till vildarna oxå :angel:
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska ned och titta på iaf två raser. Ev ska jag hjälpa till och ställa, men i 1a hand är det jakt på en ny bra hund som gäller
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

hur vet jag om "min" ras går att ställa ut där ... är helt nybörjare på det här :d den hör till sällskapshundar ... gör det att det går att ställa ut där då ? nu kanske jag låter dum i huve men har alldrig vart på nån utställning eller nått ... helt ny på det här
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Det skulle säkert gå, om du inte har en hemskt ovanlig ras. Fast nu har sista anmälningsdatum redan varit.. Men nästa år kanske. :)
Stora sthlm är en så pass stor utställning så jag skulle inte vilja ställa ut där första gången.
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag skall dit med 2 vänner.
Den ena skall ställa sin GD hane (lördag) och den andra är en am.staff älskare som skall studera sina konkurrenter!!!

Vi kommer att vara där båda dagarna. GD ringen hela tiden den pågår och shopping därefter. Sen får vi väl stå vid am.staff ringen och stampa en stund på söndagen!
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag skulle dit och mönstra Milo men det verkar inte som det går :( så nu är det kört för våran del :cry:

hade varit skoj o ha en reggad hund men det verkar inte som om det är meningen..
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

hm nej skulle inte ställa ut själv än .. hon är så liten men tänkte om man kanske kunde få se nån griffon där :love: ... som ställs ut ... dom är ju inte ruggit ovanliga men inget man ser varge dag på stan ...
vore kul och se hur hon kanske blir sen när hon växt på sig lite ..... mamman va långhårig så fick ingen klar bild liksom ...

funderar på att ställa ut henne i framtiden kanske ..... och jo hon har alla papper och allt ...
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska ställa min Weimaraner i avelsgrupp och individuellt. Ska dessutom tävla lydnad, hon ska debutera ettan... Åskådare önskas ej...

//E
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Varför är det kört?

lady_vip:Nä nu när du sagt det vet man aldrig vad som händer...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 323
Senast: geting
·
Övr. Hund Jag har en 7 årig hane som jag nu behöver låta vandra vidare. Han har under hela livet kämpat med en rad sjukdomar och skador och...
2
Svar
33
· Visningar
4 770
Senast: Ava22
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 144
Senast: hundtant
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 460

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp