Bukefalos 28 år!

Hund naprapat?

TwiggyM

Trådstartare
Jag har av en vän blivit rekommenderad att ta min hund till en naprapat och är nu nyfiken.

Vilka här går med sina hundar till naprapat? Har det fungerat bra, vad kostar det ungefär och slutligen vet ni några naprapater för hund i Norrköping, Linköping, Nyköpingstrakten? ( Lina du får också gärna svara ;))
 
Sv: Hund naprapat?

jag tog min hund till kiropraktor och märke en stor skillnad. hon blev mycket mjukare i musklerna och hon lekte mycket mer med min andra hund efter besöket. jag kunde också märka att vissa varma områden på ryggen blev svalare. jag minns tyvärr inte vad det kostade för det var ganska många år sedan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 851
Senast: hollypolly
·
Hundhälsa Hej! Jag har en hanhund på ungefär 1,5 år. Han är min första hund, så jag skulle behöva lite hjälp på traven. Han ska nu börja på...
Svar
10
· Visningar
1 259
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 398
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp