Hund som ogillar att vara ute?

Jag har bara framme de kläderna och grejerna som används just nu. Och det där är bara whippetarnas (de är färgkodade). Fleece overall, tunnare täcke, tjockt täcke och fleecetröja. Det tar MYCKET plats hallen!
Här är det nu ca 7 plusgrader på dagarna, flera minusgrader på kvällarna och så är det sol, regn, hagel och sol om vartannat. Hallen är dränkt i hundkläder just nu pga det... Försöker ändå gömma undan det som för tillfället inte används men börjar ge upp :cautious:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Trassel12
·
Hundträning Jag har en chihuahua hane på 4 år som sen valp varit försiktigt och osäker och alltid behövt mycket stöd. Har i vissa situationer blivit...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa För en och en halv månad sen började min 14 åriga jack russell kissa inne. Jag tror inte han vet att det händer, det rinner liksom bara...
2
Svar
34
· Visningar
6 554
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Jag har blivit erbjuden att ta hand om en syster till mina hundar. Hon är väldigt trevlig, kelen och jättesöt, men hon är så gott som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 939
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp