Bukefalos 28 år!

Hundägare i Karlstad??

J

julia_v

Finns det någon hundägare här i Karlstad som har lust
att träffas med hundarna?

Leo ( shäferhane 3 år) går bäst i hop med tikar ( med hanar ska det bara mätas)
av den lite större modellen då han leker lite "hårt"
Kanske kunde man även träna lite tillsammans!

Men det kan självklart vara nyttigt att träffa andra hanar :smirk:

Hör gärna av er ni som har lust att träffas!

mvh julia
 
Sv: Hundägare i Karlstad??

Hej hopp!

Jag bor visserligen inte i Karlstad - ännu - men är där lite titt som tätt eftersom svärföräldrarna som bor där (Skåre) besöks med jämna mellanrum.

Vi väntar ju på vår lilla Ridgeback-valp som kommer vecka 42 om allt går som planerat. Kanske det finns tillfälle att träffas med (och utan) hundar då, beroende på hur du tror din hane hanterar en liten valp-hane.

Pinglan
 
Sv: Hundägare i Karlstad??

Kalaspinglan skrev:
Hej hopp!

Jag bor visserligen inte i Karlstad - ännu - men är där lite titt som tätt eftersom svärföräldrarna som bor där (Skåre) besöks med jämna mellanrum.

Vi väntar ju på vår lilla Ridgeback-valp som kommer vecka 42 om allt går som planerat. Kanske det finns tillfälle att träffas med (och utan) hundar då, beroende på hur du tror din hane hanterar en liten valp-hane.

Pinglan

Ja, absolut det vore kul!!
Jo, han är bra med valpar!

vi får höras av och träffas! :bump:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 745
Senast: alicegard
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 015
Senast: Stereo
·
  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: cirkus
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 589
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp