Hundar med blå ögon *bildtråd*

Saybia

Trådstartare
I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert :love: :love: :love:
(Även ett blått & ett brunt öga går bra att sätta in i tråden ;) )
Om du äger/känner hunden så får du gärna skriva lite om den också, men det är frivilligt :)
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Min har haft blåa ögon som, men eftersom de blir gula/gröna så har hon inte kvar dem tyvärr... Det är en weimaraner.

//E
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Den första jycken äger jag och dom andra två är hennes söner (hon har sammanlagt sju blåögda barn :) ):

test.jpg


basse2.jpg


baltazar.jpg
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Nora.jpg


Det syns kanske inte så bra eftersom hon kisar så mkt, men hon har två blåa fina ögon!
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Hade en enormt vacker colliehane (Blue Merle) som hade ett blått och ett brunt...tyvärr har jag inga kort på denna dator (ny dator) men jag ska se om jag inte kan fixa :)
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

en jättevacker greyhound ja såg vid lure coursing-provet i Tammsvik 2005

greyhound.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 241
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 498
Senast: Lingon
·
Hundavel & Ras Hej, är en am akita ägare som börjat få upp ögonen för att det finns sjukdomar som börjat smyga sej på och det är hemskt för dom som...
Svar
9
· Visningar
1 440
Senast: Wingates
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 805
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp