Hundar med blå ögon *bildtråd*

Saybia

Trådstartare
I den här tråden önskar jag att få se bilder på hundar med blå ögon, tycker det är så fantastiskt vackert :love: :love: :love:
(Även ett blått & ett brunt öga går bra att sätta in i tråden ;) )
Om du äger/känner hunden så får du gärna skriva lite om den också, men det är frivilligt :)
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Min har haft blåa ögon som, men eftersom de blir gula/gröna så har hon inte kvar dem tyvärr... Det är en weimaraner.

//E
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Den första jycken äger jag och dom andra två är hennes söner (hon har sammanlagt sju blåögda barn :) ):

test.jpg


basse2.jpg


baltazar.jpg
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Nora.jpg


Det syns kanske inte så bra eftersom hon kisar så mkt, men hon har två blåa fina ögon!
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

Hade en enormt vacker colliehane (Blue Merle) som hade ett blått och ett brunt...tyvärr har jag inga kort på denna dator (ny dator) men jag ska se om jag inte kan fixa :)
 
Sv: Hundar med blå ögon *bildtråd*

en jättevacker greyhound ja såg vid lure coursing-provet i Tammsvik 2005

greyhound.jpg
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 301
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 604
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 029
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp