missjackpot

Trådstartare
Förmodligen finns redan en liknande tråd någonstans, hojta till i så fall.

Jag har en dvärgpinscher hane på 3 år. Idag "äter" han Jameson Wellbeloved. Han tycker inte om det alls, spottar tom ut kullorna.
Vi har varit hos vet med honom och han fick sina tänder fixade och de visade sig även att han hade förstorade tonsiller. Men de är bra nu. Så han är kollad av veterinär.
Har aldrig daltat med foder på honom innan, så han är inte bortskämd. Men jag märker verkligen att han inte tycker om detta fodret.

Tanken är att jag ska fasa över honom på ett annat foder nu. De jag funderar över är Standard eller Specifik.
Är de någon som har någon erfarenhet av dessa foder och kan rekommendera de ena eller det andra?

Liknande trådar

Övr. Hund Mina hundar åt tidigare canagan country game och fungerade bra på det. De bajsade dock rätt mycket så jag funderade på att byta och... 2
Svar
23
· Visningar
2 336
Senast: SiZo
·
J
Foder & Strö skrev ett inlägg precis när jag fått min pålle om att han hade proteinbrist. stallägaren på förra stället hjälpte mig räkna ut hans... 2
Svar
25
· Visningar
1 972
Senast: cristobal
·
B
Hästvård Ska försöka skriva det här så kortfattat som möjligt så att ni lättare kan läsa. :angel: Det hela började för 3 veckor sedan med att... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 479
Senast: Iso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka