Tips på hundfoder?

Fast vad gör det att hunden bajsar mycket när den i övrigt fungerar bra på fodret.
Har själv valt att släppa den biten, och plockar hellre en skit mer, än byter foder titt som tätt för att försöka minska mängden bajs
Hellre en bra fast skit 3 ggr/dag än haltaskig konsistens 1 gång om dagen.
 
Fast vad gör det att hunden bajsar mycket när den i övrigt fungerar bra på fodret.
Har själv valt att släppa den biten, och plockar hellre en skit mer, än byter foder titt som tätt för att försöka minska mängden bajs
Hellre en bra fast skit 3 ggr/dag än haltaskig konsistens 1 gång om dagen.
Just det problemet har jag redan löst.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 368
Senast: tanten
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
4 807
Senast: calm
·
Hundhälsa Tror jag ska börja testa min hund på färskfoder igen. Tror dock inte vi vill testa nått med kyckling i då han har haft problem med det...
Svar
15
· Visningar
2 191
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp