Hundgrindar

Z

Zaxxa

Någon som vet var man köpa sådana?
Sådana där grindar, så man kan ha bagageluckan öppen på bilen.
 
Sv: Hundgrindar

Jag köpte mina på en volvobutik.
 
Sv: Hundgrindar

Jag köpte från Jeppe och de är jättebra :) Dock lite krånglig bruksanvisning men det löste sig sen :D
 
Sv: Hundgrindar

Det står på deras hemsida att dom är skrammelfria - är dom verkligen det? Frågar mest för att jag hatar när det skrammlar i bilen....!
 
Sv: Hundgrindar

Japp det är dem :) Det är det som är så skönt :D Dock så skrammlade den ena grinden lite men då såg vi att det var ett litet mellanrum mellan stoppet och fästet men det löste vi genom att sätta en möbeltass på stoppet så nu låter den inget alls :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Vår hund, en Berner Sennen, har vuxit ur hundburen i bilen så vi funderar på en grind istället. Vilken är bäst? Vi har en BMW X3
Svar
2
· Visningar
448
Senast: Marisol
·
Övr. Hund Behöver skaffa ny lösning för hundarna i bil. En beg. äldre VW Caddy ska de åka i framöver, och då skulle jag vilja ha dem i dubbelbur...
Svar
4
· Visningar
517
Senast: Bison
·
Övr. Hund Nu är anmälan till MyDog öppen. Vilka ska ställa? Stå i montrar? Besöka? Tävla? Vad tycker ni om flytten av datum? Mig passade flytten...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 318
Senast: Tora
·
Samhälle Har fördelen att jag får jobb i stort sett var som helst geografiskt sett då jag har två eftertraktade utbildningar i bagaget inom...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp