Hundgrindar

Z

Zaxxa

Någon som vet var man köpa sådana?
Sådana där grindar, så man kan ha bagageluckan öppen på bilen.
 
Sv: Hundgrindar

Jag köpte mina på en volvobutik.
 
Sv: Hundgrindar

Jag köpte från Jeppe och de är jättebra :) Dock lite krånglig bruksanvisning men det löste sig sen :D
 
Sv: Hundgrindar

Det står på deras hemsida att dom är skrammelfria - är dom verkligen det? Frågar mest för att jag hatar när det skrammlar i bilen....!
 
Sv: Hundgrindar

Japp det är dem :) Det är det som är så skönt :D Dock så skrammlade den ena grinden lite men då såg vi att det var ett litet mellanrum mellan stoppet och fästet men det löste vi genom att sätta en möbeltass på stoppet så nu låter den inget alls :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund kom igår i slagsmål med en räv. Hemma, invid ett uthus så hunden sprang alltså inte lös någonstans då den används till jakt och...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Hej! Vår hund, en Berner Sennen, har vuxit ur hundburen i bilen så vi funderar på en grind istället. Vilken är bäst? Vi har en BMW X3
Svar
2
· Visningar
454
Senast: Marisol
·
Övr. Hund Behöver skaffa ny lösning för hundarna i bil. En beg. äldre VW Caddy ska de åka i framöver, och då skulle jag vilja ha dem i dubbelbur...
Svar
4
· Visningar
523
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
270
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp