Hundörons till bilen

Marisol

Trådstartare
Hej! Vår hund, en Berner Sennen, har vuxit ur hundburen i bilen så vi funderar på en grind istället. Vilken är bäst? Vi har en BMW X3
 
Det beror väl på om du vill borra i bilen eller inte. Jag har ArtFex grindar och galler som inte kräver borrning.
Om du beställer därifrån så är det viktigt att ange rätt årsmodell med tanke på att gallret skall passa.
 
Tack! Vi har tittat på artfex och de ser ju bra ut. Har ni bagageskydd och isåfall vilket? Vill gärna ha ett som skyddar kofångaren också.
Alla tips mottages tacksamt
 

Liknande trådar

Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Behöver skaffa ny lösning för hundarna i bil. En beg. äldre VW Caddy ska de åka i framöver, och då skulle jag vilja ha dem i dubbelbur...
Svar
4
· Visningar
527
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 594
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Så. Det lutar åt att jag trots allt kommer behöva köpa bil igen. Inte bums. Men inom inte allt för avlägsen framtid. Av alla tänkbara...
2
Svar
28
· Visningar
2 164
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp