Men nej så hemsktDet är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men nej så hemsktDet är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Har du visat bilderna för Floyd?
Det är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Åh nejDet är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Det är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Har du visat bilderna för Floyd?
Han kommer bli sååååå glad för att hitta någon mer som ser ut som honom![]()
Klart han är sur - han borde ha fått ett dödskallebandage ju
Så jobbigtDet är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Men nej så otroligt tråkigt!Det är en tumör.Biopsi och röntgen imorgon men eftersom den sitter i munnen är prognosen dålig. Mitt hjärta brister.
Här vägrar katten också färskfoder. Blötmat ska det vara. Eller egenfångat färskfoderHa, jag köpte färskfoder till mina katter.
"Näver-bäver", hälsar dom. Totalt bortkastade pengar.