Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet att det finns flera resturanger i Västerås där hund får följa med.Nästa helg ska jag övernatta med min valp i Västerås och söker lämpligt boende. Behöver inte alls vara vid centrum. Bekväm parkering vore toppen. Bonus om det finns en bra lösning för middag där jag kan ta med hunden. Och gärna nära till promenadstråk.
Då ska vi på samma tillställning. Jag hittade ett Good Morninghotell bara minuter från utställningen och de hade lediga hundrum. Kanske inte roligaste stället att äta middag på, så om någon har förslag på lämpliga ställen i närheten så är jag tacksam. En helt OK pizzeria duger t ex.Jag har bott på Scandic i Västerås och tänkte bo där igen men iom hundutställningen så är det nog risk att hundrummen är slut när det är så nära inpå.
På gång avstånd finns Önsta Pizzeria, precis i anslutning till fina promenadvägar. Om du har bil så finns det många trevliga ställen.Då ska vi på samma tillställning. Jag hittade ett Good Morninghotell bara minuter från utställningen och de hade lediga hundrum. Kanske inte roligaste stället att äta middag på, så om någon har förslag på lämpliga ställen i närheten så är jag tacksam. En helt OK pizzeria duger t ex.
Pizzerian låter som ett bra alternativ. Såg att de hade uteservering, hoppas på fint väder bara.På gång avstånd finns Önsta Pizzeria, precis i anslutning till fina promenadvägar. Om du har bil så finns det många trevliga ställen.Du kan även gå till Chop Chop, mitt emot ligger Ica Gryta som har bra pizzor också i sin förbutik och goda matlådor överlag.
![]()
Tack för tipset om Önsta Pizzeria. Främst för promenadvägen. Uppskattade mycket att gräset var slaget runt stigen så vi undvek fästingar. Maten var precis vad en vanlig pizzeria ska leverera. Men städningen i lokalen var slående. Är det alltid så välputsat eller har de sanerat efter tillslag?På gång avstånd finns Önsta Pizzeria, precis i anslutning till fina promenadvägar. Om du har bil så finns det många trevliga ställen.Du kan även gå till Chop Chop, mitt emot ligger Ica Gryta som har bra pizzor också i sin förbutik och goda matlådor överlag.
![]()
Det brukar vara väldigt fräscht!Tack för tipset om Önsta Pizzeria. Främst för promenadvägen. Uppskattade mycket att gräset var slaget runt stigen så vi undvek fästingar. Maten var precis vad en vanlig pizzeria ska leverera. Men städningen i lokalen var slående. Är det alltid så välputsat eller har de sanerat efter tillslag?![]()
Jag utsåg den till Sveriges mest välstädade pizzeria.Det brukar vara väldigt fräscht!jag har mest ätit lunch där när eleverna har haft orientering.
![]()