Bukefalos 28 år!

Hur ändra sitt namn

A

Annki

Tråkig som jag var när jag registrerade mig så döpte jag mig till vad jag heter men nu vill jag ändra det till något roligare.... hur gör man :confused:
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Det kan du inte. Antingen slutar du använda detta nicket, eller så får du registrera dig ett nytt. Tänk bara på att du måste ha en annan mailadress då.
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Det är dumt! då måste man ju gå ut och skaffa nån tillfällig mailadress för att man vill ha nytt användarkonto
 
Sv: Hur ändra sitt namn

Ja precis. Vet att någon sa någon gång att man bara behövde stryka sin mailadress i det nicket man har nu så gick det. Vet en som försökte med det men det funkade inte. Annars kan man ju maila Gunnar och be honom ta bort det befintliga nicket.
 

Liknande trådar

Relationer Jag heter Simon och jag tycker att det är fint namn men för vanligt. Jag vill ändra mitt namn till Zigge istället, coolt namn. Jag har...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Hej alla! Jag har tänkt höra med vården också, men kan ju fråga om ev personliga erfarenheter först... Jo, jag har vissa månader...
2
Svar
20
· Visningar
1 214
Senast: Rosett
·
Fritid Bokade flygbiljetter till Kenya via KLM:s hemsida häromdagen. Min resekompis har en accent både i sitt för och efternamn, men bokningen...
Svar
9
· Visningar
655
Senast: gulakatten
·
Tjatter Vad har ni sett för roliga och konstiga annonser? Eller har ni fått något svar som varit helknasigt? Jag börjar med en som ständigt...
Svar
12
· Visningar
978
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp