Hur är didrikson (dam) i storleken?

Inte små i alla fall, de jag har provat är åt det större hållet. De är i regel inte så trånga över axlarna som en del andra märken kan vara.
 
Normala eller åt det rymligare hållet, säger jag. Jag ligger vanligtvis mellan två storlekar, och min Didriksson-jacka är i den nedre storleken men skulle kunna vara även storleken under.
 
Jag tycker att de är normala, men att ärmarna är rätt smala på vintermodellerna. Min är en Angelina, upplevde samma med ett par andra som jag provade samtidigt.
 
Något större än normalt, skulle jag vilja säga när det gäller damstorlek.
En storlek större när det gäller barnkläder.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Finns det i dammodell? Själv börjar jag känna mig rätt uppgiven. Har testat mig igenom jackor på HM, Lindex, KappAhl, Åhlens Bikbok och...
Svar
12
· Visningar
555
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
20
· Visningar
1 111
Senast: cewe
·
Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
194
Samhälle Byxstorlekar... Köpte exakt samma storlek som sist, ett par gick inte ens upp över höften och det andra saknade nästan 5cm för att kunna...
9 10 11
Svar
214
· Visningar
12 406
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp