Hur anges kontonumret på anmälan?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Doneloge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 760
D

Doneloge

Hej,

Jag har en liten fråga angående när man anmäler sig till en tävling. Det är nämligen så att man ska ange kontonummer på anmälningsblanketten, utifall man blir bortlottad, men på dem standard blanketterna som finns på ridsports hemsida, så finns det ingen ruta att fylla i det i. Hur ska man då göra? Fylla i förhand? Hur gör ni om ni mejlar in anmälan?

/ En fundersam Doneloge.

Sv: Hur anges kontonumret på anmälan?

jag brukar skriva i rutan för 'övriga önskamål ang uppstallning' eller vad det nu är för rubrik i den rutan.

använd en 'ledig' ruta helt enkelt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har en fråga angående sponsring och samarbete. Vill inte riktigt fråga tränare och vänner om det, känner mig lite dum hehe. Jag är...
Svar
2
· Visningar
978
Senast: Freazer
·
Relationer Hejsan! Undrar om ni skulle vilja hjälpa mig med lite teknik på facebook. Innan vet jag att man kunde fylla i en ruta om man ville att...
Svar
11
· Visningar
10 308
Senast: Thomasine
·
Övr. Hund Hoppas att jag finner svar här inne på bukefalos och att någon snäll hundmänniska kan hjälpa mig. Det är så att jag har tränat...
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Kakis
·
Dressyr Hej alla! I helgen nu som kommer ska jag och mitt fyraåriga sto åka iväg på kvalité, detta är första gången för oss båda att åka iväg på...
Svar
9
· Visningar
1 485
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet