Bukefalos 28 år!

Hur anmäler man inlägg


Klicka på pilen längst upp till höger på inlägget. Då kommer du till ett alternativ som heter "jag gillar inte det här inlägget". När du klickar på detta kommer du vidare och kan göra olika val. Klicka på "jag tycker inte att detta ska finnas på Facebook" och välj sedan anledning
 
Likaså, kan man anmäla enskilda kommentarer under inläggen också, på datorn kommer det upp ett litet kryss, minns inte riktigt hur det ser ut i appen, men tror det är något liknande. :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har köpt lite barnkläder av en tjej på marketplace, det handlar inte om någon jättesumma, men grejerna har inte kommit, tjejen har...
2
Svar
22
· Visningar
2 422
Senast: Renfis
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
413
Senast: Soffan74
·
Tjatter Då jag tänkte kolla på facebook så kom det direkt upp info från Meta. "Välj om du accepterar att vi använder din info till annonser...
Svar
2
· Visningar
218
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
353
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp