Bukefalos 28 år!

Hur anmäler man inlägg


Klicka på pilen längst upp till höger på inlägget. Då kommer du till ett alternativ som heter "jag gillar inte det här inlägget". När du klickar på detta kommer du vidare och kan göra olika val. Klicka på "jag tycker inte att detta ska finnas på Facebook" och välj sedan anledning
 
Likaså, kan man anmäla enskilda kommentarer under inläggen också, på datorn kommer det upp ett litet kryss, minns inte riktigt hur det ser ut i appen, men tror det är något liknande. :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har köpt lite barnkläder av en tjej på marketplace, det handlar inte om någon jättesumma, men grejerna har inte kommit, tjejen har...
2
Svar
22
· Visningar
2 420
Senast: Renfis
·
IT & mobiler FB sätter ju en ära i att löpande förändra användargränssnitt och funktionalitet i appen. Var hittar man sina sparade utkast till...
Svar
3
· Visningar
523
Senast: Zpunk
·
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: DenDär
·
IT & mobiler När jag trycker på FB-appen på min IPhone får jag bara upp den här bilden som brukar komma först innan Facebook öppnas. Men inget mer...
Svar
8
· Visningar
596
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp