G
Gauti
Sv: Hur bygga upp muskler på bästa sätt?
Du kommer nog lyckas med ledarskapet så småningom, ibland tar det ett tag innan du lär dig hur hästen fungerar och att hästen lär sig hur du fungerar. men det är bara att kämpa på
ledarskap är ju A och O och måste fungera för att man ska få det så trevligt som möjligt tillsammans.
Vet ingenting om Krafft maten, då jag ej gillar mat som är i "pellets form", utan jag ger bara min häst naturliga saker, såsom betfor, havre och korn. Ingenting som är ihopsatt i pellets form alltså
Men det är ju jag de... Så många som använder all möjlig olika mat, så ta det du tror funkar bäst
annars är det ju bara att prova nåt annat. Som sagt så är kornkross jättebra om man vill få hästen lite rundare! Men såhär står det om kraft rehab;
"Ett specialfoder för hästar som rör sig mindre än normalt på grund av t.ex. skada, konvalescens eller behandling. Fungerar också utmärkt som basfoder för seniorhästar" Stämmer det på din häst??
Kanske lusern är bättre eller korn? Lusern tillför mycket protein till hästen, vilket dom kan bygga muskler av. Men som sagt vet inte så mycket om Kraffts mat
Jo! ibland så trotsar hon på som tusan. Och så får man göra om tills det funkar helt enkelt. Vet inte hur lång tid det kommer ta tills vi får ett bra ledarskap. Är inte såå haj på sådant, men det känns mkt bättre, både från marken och i ridningen.
Jo faktiskt. Om man ser henne uppifrån, dvs står på läktaren, med hästen vänd med huvudet mot en. Så ser området från svansen och fram mot magen ut som ett V, fast vänt åt andra hållet. Det är helt spetsigt!!![]()
Hon ska fettas med krafft Rehab nu, det är väl också bra, väl?![]()
Du kommer nog lyckas med ledarskapet så småningom, ibland tar det ett tag innan du lär dig hur hästen fungerar och att hästen lär sig hur du fungerar. men det är bara att kämpa på
Vet ingenting om Krafft maten, då jag ej gillar mat som är i "pellets form", utan jag ger bara min häst naturliga saker, såsom betfor, havre och korn. Ingenting som är ihopsatt i pellets form alltså
"Ett specialfoder för hästar som rör sig mindre än normalt på grund av t.ex. skada, konvalescens eller behandling. Fungerar också utmärkt som basfoder för seniorhästar" Stämmer det på din häst??
Kanske lusern är bättre eller korn? Lusern tillför mycket protein till hästen, vilket dom kan bygga muskler av. Men som sagt vet inte så mycket om Kraffts mat