HUr få bort rostfläckar på lampa?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 752

Rie

Trådstartare
Har en guldfärgad hög lampfot/lampa som fått ett antal prickar på foten. Hur får jag bort dem/kan jag få bort dem utan att guldfärgen och annat skadas?
Nån som har något supertips ? Lampan är såpass fin att jag vill försöka - men ju inte förstöra den....

Sv: HUr få bort rostfläckar på lampa?

Vad är det för material?

Frågan är om prickarna sitter utanpå eller kommer underifrån. I det senare fallet är det väl rätt hopplöst... Kanske kan du täcka över med guldfärg på en nålspets som du duttar på fläckarna?

Liknande trådar

Hemmet Jag har fått jobbiga grannar, dem bor inte där permanent, det är deras semesterboende men dem är där ganska ofta. Dem är väldigt sociala...
Svar
10
· Visningar
967
Senast: Nota
·
Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
1 006
Senast: cewe
·
Samhälle Jag har länge tänkt starta den här tråden men inte orkat då jag blir så förbannad. Men nu blir det av. Under de senaste åren har jag... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 419
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka