Hur få in skrivaren?

R8n

Trådstartare
Eftersom jag var tvungen att lägga om Windows XP så försvann skrivaren från datorn. Nu har jag min klant tappat bort cd:n som följde med skrivaren. Skrivaren sitter i datorn via USB port, men datorn vill inte lägga in den fast det kommer upp en lapp om att den installerar den.

Vad kan jag göra?
 
Sv: Hur få in skrivaren?

Koppla bort skrivaren, ladda hem drivrutinerna från tillverkaren, installera dessa, koppla in skrivaren igen.
 
Sv: Hur få in skrivaren?

och hur vet man vilka drivrutiner man ska ha?

Har HP Photosmart C5180
 
Sv: Hur få in skrivaren?

Tja, du ska ju ha de drivrutiner som passar till den skrivaren. Om du går in på HP:s hemsida bör det finnas något ställe du kan välja att ladda hem drivrutiner, och där får du då välja till vilken skrivare.
 
Sv: Hur få in skrivaren?

ok. hittar jag inte något så återkommer jag :p
 

Liknande trådar

IT & mobiler Det är ju en djungel. Har kollat på laserskrivare men vill ha färg och de är så dyra. Vill kunna scanna och kopiera också. Fast kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 347
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 028
Senast: Hedinn
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
855
Senast: Lavine
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 069
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp